Public relations
VEGLAB Katarzyna Gubała to także możliwość promocji produktów, lokali, a także usług w trakcie niestandardowych działań stworzonych pod konkretne zapotrzebowania klienta.
Naszymi mocnymi stronami, w których szczególnie wspieramy są:
- Znajdujemy wege influencerów i kojarzymy ich z wege produktem.
- Mamy zielony notes pełen blogerów, dziennikarzy i celebrytów. Nie wahamy się go użyć!
- Z wieloletnim doświadczeniem wkraczamy do mediów.
- Doradzamy w bezkosztowych promocjach.
- Znamy wyłącznie niestandardowe formy reklamy.
- Pomagamy w organizacji wydarzeń promujących zdrowy styl życia.
- Z sercem promujemy firmy, które szczególną wagę przykładają do ochrony środowiska.
- Mówimy głośno i z dumą o produktach niekrzywdzących zwierząt.
- Doradzamy w diecie roślinnej i tłumaczymy jej zielone aspekty tysiącom osób.
- Wspieramy instytucje i osoby z wegańską filozofią.
- Promujemy produkty roślinne, sprawdzamy ich pochodzenie od ziarna w ziemi do hurtowni, która je sprzedaje na masową skalę.
- Przekonujemy ludzi na scenie, zza sceny i w trakcie wydarzeń.
- Pomoc naszych krewnych i znajomych królika ułatwia nam zdobycie dla was upustów i rabatów.
Jak widać działamy niestandardowo…


Funkcja ambasadora
Katarzyna Gubała została zaproszona do wzięcia udziału jako ambasadorka w prestiżowym konkursie „Spotkania Self Cooking Center” organizowanym przez jeden z najlepszych obiektów w Polsce – zamek Topacz oraz firmę Rational oferującą piece konwekcyjne dla profesjonalnej gastronomii.
Do konkursu zgłaszają się szefowie kuchni z całej Polski, a Katarzyna Gubała nie tylko jest w jury degustacyjnym, ale także jako ambasador wspiera event w działaniach PR, pomaga w tworzeniu listy gości, osobiście nadzoruje sprawdzanie pochodzenia proponowanych na konkurs produktów pod kątem pochodzenia odzwierzęcego.
Public relations
Promocja produktów, lokowanie marki w social mediach, Internecie oraz w mediach to zadanie, którym VEGLAB Katarzyna Gubała zajmuje się na co dzień.
Efektem tych działań jest stała współpraca z markami Marwit, Natumi, Primavika oraz Bakalland. Dbamy, aby obecność naszych klientów była wyraźnie zaznaczona w miejscach i eventach, w których bierzemy udział.


Niestandardowe formy promocji
Jednym z naszych innowacyjnych podejść do klienta jest promocja pras do oleju Gorenje w trakcie eventów kulinarnych oraz podczas działań marketingowych w social mediach.
Pomoc w promocji urządzenia wśród influencerów oraz wzrost zapotrzebowania na świeżo wyciskany olej to efekt synergii niezwykłych działań.