Pokazy dla marki Inka podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025
Napoje roślinne, kultowa kawa zbożowa i 3 rodzaje owsianych ciasteczek to propozycja produktów, które rekomendowałam w daniach podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025 na stoisku Unigastro. Setki osób spróbowały owsianych pancakes, shakeów na bazie kawy zbożowej Inka i zasmakowały w nowych słodyczach marki.
Wsparcie marki Inka w moim wydaniu
Szkoląc szefów i szefowe kuchni zwracam szczególną uwagę na jakość produktów z jakimi pracujemy. Inka pod tym kątem spełnia nasze najwyższe standardy, a jej uniwersalność zachwyca. Stąd podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025 w Ptak Warsaw Expo pojawiłam się na stoisku Unigastro i prezentowałam możliwości produktów Inka.
Targi EuroGastro w Warszawie
EuroGastro to branżowe specjalistyczne wydarzenie odbywające się w Ptak Warsaw Expo, Największym Centrum Targowo – Kongresowym w Europie Środkowej. Mające na celu skupienie wszystkich gałęzi branży HoReCa i stworzenie dogodnych warunków do profesjonalnych kontaktów biznesowych. Międzynarodowe Targi Rozwiązań dla Branży HoReCa pozwolą na znalezienie potencjalnych partnerów biznesowych dla twojej firmy.
Podczas pokazów dla marki Inka podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025 można było spotkać się z handlowcami i opiekunami marki Inka: Moniką Zielińską i Pawłem Hankiem.
Inka od kuchni, czyli działania wspierające markę
Kuchnia wegetariańska i wegańska to obecnie styl życia tysięcy Polaków. To już nie trend, a codzienność. Co to dla mnie oznacza?
W mojej pracy stała się unikalnym smakiem w proteinowych koktajlach dla cateringów dietetycznych czy genialnym dodatkiem w słodyczach bez grama cukru proponowanym dzieciom podczas warsztatów kulinarnych. Jest numerem jeden podczas moich występów na festiwalach kulinarnych, a także produktem rekomendowanym w tworzeniu wege menu przez gwiazdkowe polskie restauracje.
Moje pokazy dla marki Inka podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025 to część szerszej promocji marki zaplanowana na kolejne lata. Na targach pojawiła się mocna ekipa Hotel Manor House SPA**** - Pałac Odrowążów***** wraz z szefową kuchni Małgorzatą Figarską.
Bufet śniadaniowy to propozycja dla szefów kuchni od marki Inka
Nie wyobrażam sobie, żeby na bufecie śniadaniowym w hotelu nie było wyboru napojów roślinnych marki Inka. Sojowe, owsiane czy migdałowe to standard dla hotelowych gości. Opcja barista podbija za to serca profesjonalistów. A do tego kultowa kawa zbożowa Inka w wersji klasycznej oraz smakowej. Pokazy dla marki Inka podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025 to wspólne działania mające na celu przybliżenie Inki szefom kuchni, pracownikom gastronomii, kucharzom i kucharkom.
Napoje roślinne w branży HoReCa to bazowy produkt w tworzeniu menu dla diet wykluczeniowych. To z nich uzyskamy doskonałe słodycze, koktajle czy dania śniadaniowe. Zbożowa kawa Inka to „must have” każdego śniadania od lat. Obecnie sprawdza się zarówno w wersji bezglutenowej, jak i z certyfikatem zielonego listka w opcji eko.
Dlaczego Inka na gastrotargach?
Dynamiczny rozwój produktów roślinnych, w tym napojów roślinnych jest faktem. Produkty z kategorii „roślinne” są obecnie także ofertą dla każdego konsumenta poszukującego nowych doznań smakowych. Inka jest najlepiej rozpoznawalną marką kawy zbożowej w Polsce. Wpisuje się w trend rosnącego patriotyzmu konsumenckiego. Marka, której Polacy ufają od ponad 50 lat! Pokazy dla marki Inka podczas targów branży HoReCa EuroGastro 2025 mają na celu wsparcie marki, pokazanie różnorodności produktów, spójności oferty i możliwości jej wykorzystania w profesjonalnej gastronomii.
Dlaczego Polacy interesują się napojami roślinnymi?
- Rosnące ceny energii i surowców oraz efekt pandemii sprawiają, że kawa wraca do domów (84% osób pijących kawę codziennie pije ją w domu).
- Ok. 30% pracowników zdalnych kupiło ekspresy do kawy, a co piąta osoba wyposażyła się w akcesoria do alternatywnych metod parzenia kawy.
- Konsumenci dążą do uzyskania wrażeń kawowych znanych z kawiarni i mediów społecznościowych (Instagram, Pinterest, TikTok).
- „Cafecore” przewidywane jest jako trend na 2024 rok –wzrosło zainteresowanie aranżacją domowych stref kawowych („coffeestationdecor” i „coffeebar styling” na Pintereście).
- Konsumenci poszukują produktów dodatkowych (syropy, napoje roślinne, luksusowe urządzenia) do tworzenia unikalnych kawowych doświadczeń.
- Według Mintel, obserwujemy powstanie „czwartej fali kawowej”, wyróżniającej się innowacjami, nowym podejściem marketingowym oraz rosnącą popularnością zimnych napojów.
Źródło: coffeedesk.pl
Inka to odpowiedź na potrzeby osób, które wykluczają laktozę ze swojej diety
- Nietolerancja laktozy u dorosłych zwiększa się wraz z wiekiem.
- Szacuje się, że około 65% populacji (dane: LactoseIntoleranceby Country –World Populationby Country, 2024) odczuwa skutki takiej nietolerancji.
- W Polsce odsetek ten wynosi około 43% i jest jednym z wyższych wyników w Europie. (Źródło: BRANŻA ŻYWNOŚCI ROŚLINNEJ WPOLSCE2024 – DANE, SZANSE I WYZWANIA – RAPORT PZPŻR)
- Dopasowanie do różnych diet (fleksitarianizm, weganizm, wegetarianizm itp.). (Źródło: BRANŻA ŻYWNOŚCI ROŚLINNEJ)
Za wsparcie na EuroGastro dziękuję marce Unigastro - za stoisko, serce i wspólne działania dla profesjonalistów.